Facebook ads - facebook Pixel
Αφού λοιπόν γίνει η αρχή και η εταιρία αποκτήσει εταιρικό προφίλ, ακολουθούν τα προνόμια που προσφέρει το facebook με αρχή τις facebook ads, τις διαφημίσεις του facebook που για μια εταιρία μπορεί να είναι η μέθοδος για να ανοιχτεί σε νέα ακροατήρια αφού όταν στήνεται μια διαφήμιση facebook ο χρήστης μπορεί να επιλέξει ότι ακροατήριο θέλει (περιοχή, φύλο, ηλικία είναι οι βασικές παράμετροι).
Συνεχίζοντας προχωράμε στο facebook pixel, ένα απίστευτα δυνατό εργαλείο, αυτό που κάνει είναι ότι όταν κάποιος επισκέπτεται την ιστοσελίδα σας και κάνει κάποια ενέργεια (για παράδειγμα, αγοράζει κάτι), ενεργοποιείται το facebook pixel που έχουμε συνδέσει με το e-shop μας και αναφέρει αυτήν την ενέργεια στο facebook. Με αυτόν τον τρόπο, γνωρίζουμε πότε ένας πελάτης προχώρησε σε αγορά αφού είδε τη διαφήμισή στο Facebook. Μπορούμε επίσης να προσεγγίσουμε ξανά αυτόν τον πελάτη χρησιμοποιώντας ένα προσαρμοσμένο κοινό και όταν συμβαίνουν όλο και περισσότερες αγορές στον ιστότοπο, το Facebook βελτιώνει την προβολή των διαφημίσεών σας σε άτομα που είναι πιο πιθανό να προβούν σε ορισμένες ενέργειες.
Κλείνοντας να σημειώσουμε ότι υπάρχουν πολλά project του facebook που δεν είναι τόσο διαδεδομένα στην Ελλάδα, όπως διάφορα stores που σου επιτρέπουν να δικτυώσεις το e-shop σου με το facebook και να κάνεις πωλήσεις απευθείας από το facebook, τεχνογνωσίες που στην reweb γνωρίζουμε καλά και μπορούμε να σας καθοδηγήσουμε ώστε να τις εκμεταλλευτείτε στο έπακρο.